Belvedere (RED)
Pierwsza polska marka wspiera Bono w projekcie (RED), tym samym polska wódka dołączyła do takich marek jak: Apple, American Express, Starbucks, Emporio Armani, Dell czy GAP.
Jak możemy przeczytać na butelce marka Belvedere wierzy w dobroczynność. Kupując specjalną edycje wódki Belvedere możemy wspomóc potrzebujących w afryce. Z każdej zakupionej butelki producent przeznacza 50% zysku na organizację (RED). Bono zainicjował tą organizację, by wspierać chorych na AIDS w Afryce. Z okazji współpracy zaprojektowano specjalną, limitowaną edycję butelki Belvedere Vodka. Jak zwykle pojawia się na niej Pałac Belwederski, ale został on wkomponowany w charakterystyczne czerwone nawiasy.
Ambasadorem tego projektu został multiplatynowy artysta, wielokrotnie nagradzany nagrodą Grammy, Usher.
Belvedere (RED) dostępna będzie na polskim rynku od września w wersji 0,7l i 1,75l.
Jeden z oficjalnych spotów reklamowych można zobaczyć tutaj .